Royal Line tog i bruk Winpos kassasystem under våren. Det nya fartyget ökade kassabehovet från fem till nio, och det blev samtidigt aktuellt med en konkurrensutsättning av kassasystem.
"Winpos var konkurrenskraftigast och driftsäkrast, helt enkelt den bästa helhetslösningen för Royal Lines behov"
Restaurant Napa och Foobar har dagligen upp till 2500 lunchgäster. Winpos självbetjäningskassor effektiverar betjäningen i Juvenes campusrestauranger.
Hangöföretagaren "Nixu" Knichter använder Winpos kassasystem på alla sina 4 verksamhetsställen. Kassasystemets rapporter är till stor hjälp i planeringen av verksamheten.
Hamburgarrestaurangen Himas i Vasa har använt Winpos kassasystem i ett år. Restaurangägaren rekommenderar gärna Winpos för restaurangbranschen.
Den napolitanska pizzarestaurangen Capperi blev snabbt populär bland helsingforsborna år 2017. I februari 2019 öppnade Capperi en till restaurang på Richardsgatan i Helsingfors.
Sauna & Restaurant Kuuma har 5 fasta och 2 mobila kassor
I Levi Restaurants backrestauranger förutser man följande dags åtgång med hjälp av kassasystemets rapporter.
Winpos och Espresso House samarbetar för smidigare betalningar
Här kan du se vad restaurangkedjan Fondis i Vasa tycker om Winpos kassasystem. Kedjans fyra verksamhetsställen har sammanlagt ca 12 kassapunkter.Se videon
Winpos är en central del av Espresso Houses fullskaliga affärssystem. Coffee shop-kedjan har ca 300 kaféer i Norden.
Alvariini förlitar sig på Winpos kassasystem. Med tre kassaterminaler sköts ett hotell, en restaurang, en bowlinghall, biljettförsäljning, en garderob samt konferens- och bastubokningar.
Flexibla Winpos växer i takt med hamburgarkedjan Friends&Brgrs.
Restaurang Holy Smoke – med fokus på kvalitet och snabb service.
Den första restaurangen i Finland med mobilbetalningar integrerade i sitt kassasystem.