Ta kontakt

Ta kontakt och boka en demonstration hos din närmaste Winpos-försäljare. Våra kontor är belägna i Stockholm och Umeå.

Kontaktbegäran

Ring
010 1959 200



Bisnode 2015

Support

Helhetsmässig och kundorienterad betjäning

Trots att vårt affärssystem är användarvänligt och logiskt kan det hända att du emellanåt behöver hjälp med diverse frågor. Det är därför viktigt att supportavdelningen är lättillgänglig och kan svara på alla frågor som eventuellt kan uppstå kring ett komplext system.

Vår supportpersonal är utbildade experter på butiksdatasystem och de kan i regel svara på dina frågor direkt. Vid tillfällen då frågorna inte löser sig meddetsamma flyttas ärendena snabbt till vår andra nivå av support, allt för att hålla linjerna öppna för nya samtal. Det här upplever våra kunder som en smidig lösning eftersom det medför att supporten alltid är tillgänglig att ta emot samtal från alla som behöver kontakta oss.

Supportpersonalen jobbar hela tiden i nära samarbete med utvecklingsavdelningen, vilket innebär att även mera komplicerade ärenden kan hanteras inom rimlig tid.

Våra uppdateringar finns tillgängliga för avtalskunder via en knapptryckning ute i butiken. Du kan själv uppdatera till den senaste versionen med nya egenskaper genom att i programmet trycka på knappen "uppdatera". Enkelt, eller hur?

Tveka inte att ta kontakt ifall du har något du funderar över. Vårt motto är:

Då kunden är nöjd, är vi nöjda!

 

Winpos Online Help